01/04/2013

Ļoti subjektīvs TV seriālu Top 5




Pirmajā vietā - Troņu spēles. Tas ir stāts, kurā mistika, sekss un vardarbība, piešķir šim seriālam dzīvīgumu. Viduslaikiem raksturīgais romantisms kopā ar pūķiem neļauj skatītājam palikt vienaldzīgam pret varoņu gaitām. It īpaši attieksmes ziņā pret kādiem no personāžiem. 

Otro vietu ieņem divi brāļi, kas savu vietu dzīvē izcīna caur dēmonu asinīm, caur kariem starp debesīm un elli un lai nepaliktu garlaicīgi, vēl arī purgatoriju. Tie ir brāļi Vinčesteri, kuru gaitas vijas cauri nu jau astoņām sezonām.


-->
Trešajā vietā ir kolonistu gaitas 85 miljonu gadus senā pagātnē. Cīnoties ar asinskāriem dinozauriem, kuri viņus uzskata par savām brokastīm, viņiem nākas cīnīties ar saviem ienaidniekiem, kuri vēlas iznīcināt šo paradīzi, lai to izmantotu savas alkatības remdināšani.

Daudzi man droši vien nepiekristu, jo esmu ielicis šo zombij-seriālu tikai ceturtajā vietā. Bet teikšu atklāti, es nespēju noskatīties visas sērijas.. jo lielāko tiesu no tām skatoties man palika garlaicīgi, kaut arī es esmu šāda žanra cienītājs.


Pēdējā, bet ne mazsvarīgākā vieta ir piešķirta seriālam par vidusskolas ķīmijas skolotāju, kuram dzīve prasīja pieņemt radikālus lēmumus, tā apdraudot kā savu tā arī savu tuvinieku dzīvības.

Bet atkal, šis ir ļoti subjektīvs tops,
Tāpēc, ja es kādu aizvainoju,
esiet brīvi atstāt komentāru ar saviem variantiem.


No comments:

Post a Comment